חוויה אינטראקטיבית אקספרימנטלית שמטרתה להפוך את פס הקול למרכיב עיקרי, שלא משפיע אך ורק על ההרגשה של הייצוג הוויזואלי, אלא גם על התפתחותו והתקדמותו. כלומר, המשתמש חוקר ומשוטט בעולם אנימטיבי ובחירותיו המוזיקליות משוקללות לנקודות המוצגות על ידי מד במסגרת המסך שבקצוותיו מוצגות שתי אופציות להמשך המסע. כך לדוגמה, באחד המסכים, אם המשתמש ייצור מוסיקה "נעימה" על ידי הפעלת לופים מסויימים, המסע יתקדם לכיוון מסויים, אך אם יפעיל לופים אשר יוצרים מוסיקה מותחת ו"קשוחה" (תופים מהירים, בס, גיטרה עם דיסטורשן וכו׳), המסע יקבל תפנית אחרת לחלוטין.