אבי נעים

איור, אימג׳מייקינג, אינפוגרפיקה, אנימציה, אפליקציה, אריזה, אתר, ברודקאסט, וידאוקליפ, חברתי, חווית משתמש, טאבלט, כרזה, לוגו וסמל, מובייל, מוסיקה, מיתוג, נסיוני
טקסט על הפרויקט
סגור טקסט

Closer To Nowhere

חוויה אינטראקטיבית אקספרימנטלית שמטרתה להפוך את פס הקול למרכיב עיקרי, שלא משפיע אך ורק על ההרגשה של הייצוג הוויזואלי, אלא גם על התפתחותו והתקדמותו. כלומר, המשתמש חוקר ומשוטט בעולם אנימטיבי ובחירותיו המוזיקליות משוקללות לנקודות המוצגות על ידי מד במסגרת המסך שבקצוותיו מוצגות שתי אופציות להמשך המסע. כך לדוגמה, באחד המסכים, אם המשתמש ייצור מוסיקה "נעימה" על ידי הפעלת לופים מסויימים, המסע יתקדם לכיוון מסויים, אך אם יפעיל לופים אשר יוצרים מוסיקה מותחת ו"קשוחה" (תופים מהירים, בס, גיטרה עם דיסטורשן וכו׳), המסע יקבל תפנית אחרת לחלוטין. 

טקסט על הפרויקט
סגור טקסט

מייד ביי מי

"Made by Me" מנסה ליצור מותג "אנטי-מותגי" שיחזיר לנו, הצרכנים, את הקשר שלנו עם המוצרים אותם אנו רוכשים. כיום לפעמים אנו מתייחסים למוצרים כחד-פעמיים; קונים ללא היכר וזורקים כל מה שקצת נהרס או יצא מהאופנה. אנחנו, האנשים היצירתיים, אנשים עם קצת יותר מודעות מהממוצע, נהנים מהריגוש של יצירת מוצר פרי ידנו, מוצר שאליו ניקשר לא בגלל שיש עליו תפוח נגוס אלא בגלל שהוא תוצר שלנו. הכחדת ערך המוצר גוררת הכחדה של הערך של האנשים אשר מייצרים את המוצר. הם הופכים שקופים עבורנו. החזרה להערכת המוצר תחזק את הערכה לשיוויון, חידוש הקשר האנושי ואולי להבנה עמוקה יותר לגבי האחריות המוטלת עלינו בעולם הזה.

Made By Me

טקסט על הפרויקט
סגור טקסט

הצריף

נוצר בשיתוף אדר רום
סרט אנימציה קצר שנעשה בהשראת השיר ״הצריף״ של המשוררת אגי משעול.

 

The Shack